BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
http://ella-versei.blogspot.com/ ---> Saját verseim ITT megtalálhatóak! Örülnék, ha páran megnéznétek!!

2010. február 7., vasárnap

A megfosztott bárány 4. fejezet

Sziasztok!Itt a friss remélem tetszik!!KOMIKAT!  Puszi: Ella


Bella szemszöge:

-         Az én véleményem szerint te nagyon különleges vagy. Az agyad körül egy pajzs van, amit ki tudsz tolni másokra. Én is éppen, hogy csak érzem a képességedet. De nem csak ez van. Érintés útján át tudod venni a vámpírok képességeit. – ezen meglepődtem.
-         És másoknak is több képességük van?
-         Nem. Van olyan, akinek nincs is, és akinek van annak is általában csak egy. Elina te nagyon különleges vagy, ahogy ezt már Daren is elmondta. – Én különleges? Hát az egyszer biztos, hogy nem szeretek a középpontban lenni. Aztán egyszer csak Serena szakította meg a gondolat menetemet.
-         Nem vagy szomjas?
-         Nem tudom. – Tényleg nem tudtam, de miközben töprengtem kaparást éreztem a torkomban majd égni kezdett és végül megszólaltam. – De talán mégis. Menjünk vadászni.

Elindultunk. Nagyon élveztem a futást, ahogy szél belecsap arcomba, nagyon jó érzés volt. Majd megéreztem egy medve illatát és a forrás irányába indultam. A többiek utánam jöttek, de mire oda értek már a medve nyakába mélyesztettem éles fogaimat és szívni kezdtem az édes nedűt. Még végeztem két szarvassal, és jól is „laktam”. Mikor végeztem Helly felém fordult és:

-         Végeztél? Már nagyon rég nem „ettél”. Egy hónapig feküdtél kómában.
-         Teljesen jól vagyok. Indulhatunk, ha ti is végeztetek.
-         Jó, menjünk.

A hazafelé még jobban élveztem a futást. Én voltam a leggyorsabb. Mikor már elég közel voltunk a házhoz még gyorsabbra vettem az iramot. Beértem a nappaliba és még csak most vettem észre, hogy a nappali sarkában egy zongora áll. Pár perc múlva a többiek is megérkeztek és feltettem nekik a kérdést, amire nagyon kíváncsi voltam.

-         Ki- é a zongora?
-         Serenáé. Nagyon szeret játszani.
-         Megtanítanál? – fordultam az említett felé.
-         Persze. De honnan ez a lelkesedés?
-         Nem tudom. De valahogy vonzz ez a csodálatos hangszer.
-         Hát akkor jó.
-          
Leültünk a zongora mellé és először az alap dolgokat kezdte el magyarázni. Egy óra múlva hibátlanul tudtam játszani kisebb darabokat. Csak mikor felnéztem a zongoráról, akkor vettem észre, hogy az ajtónál hatalmas bőröndök sora áll.

-         Költözünk?
-         Igen. Tudod, 4- 5 évnél tovább nem maradhatunk egy városban. Az embereknek nagyon feltűnő, hogy nem öregszünk.
-         Értem. És hova költözünk?
-         Írországba egy kis városban. Wellingtonnak hívják. Nekem egy virágüzletem lesz, Serena és te gimibe fogtok járni, Daren pedig fő sulira. – lelkendezett Helly.
-         Suliba fogunk járni?
-         Tudod a látszat kedvéért.
-         És mikor indulunk?
-         Holnap 17:30- kor száll fel a repülőnk. És persze a kocsikat is visszük. – felelte Daren.
-         Milyen kocsikat?
-         Menjünk le a garázsba és ott megláthatod. Nagyon fog tetszeni.
-          
Amikor leértünk elakadt a lélegzetem. 4 csodaszép kocsi állt a garázsban, a nem olcsó fajtából.

-         Elina ez a tiéd. Ez egy Aston Martin DBS. Ez Hellyé, Darené és az enyém. – mutatott végig a kocsikon. Volt ott egy BMW X6-os, egy Porsche Boxster és egy Aston Martin Vanquish. Mind nagyon szép volt, de a sajátom főleg. Kipróbáltam a kocsim nagyon gyors volt és ez tetszett. Később összepakoltunk és indultunk a repülőtérre.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

HÚÚ
Ez is nagyon jó lett.
Mind a többi.
Már alig várom, hogy mikor futnak már össze a Cullenekkel, és, hogy mien lesz Edwardnak látni Bellát (Elinát) vámpírnak.
Főleg úgy, hogy nem is ismeri, és teljesen másnak ismeri magát.
Huh ez durva lesz.
Puszika Oja-shio

Ella írta...

Köszí!Hát még pár feji és meg is tudod.Puszy: Ella

Névtelen írta...

ez nagyon jó lett:D hamar folytasd:D


Tina

Mimi írta...

wow ez tök jó lett csak kicsit rövid.. bocsi telhetettlen vagyok....=/ de a feji nagyon jóóóóó lett kövit hamar
puszi Mimi

Netti írta...

Szia! Tök jó feji lett, ugyan tényleg picit rövid volt de nem baj:) Hű én is várom már azta a rész amikor találkoznak a Cullenekkel, kíváncsi vagyok Edward reakciójára:):) sies a frissel:)
Puszi: Lettina

Ella írta...

Köszi!Mini és Lettina tényleg egy ,kicsit rövid lett, de a következő hosszabb lesz.Tina köszi!Ha 10 komi lesz felrakom esetleg az 5. fejezetet is.De csak akkor, ha meg van a 10 komi.Puszí: Ella

кαт *-* írta...

sziaa
nemrég találtam a blogod és nagyon tetszik :D
ez a feji is nagyonnagyonnagyon szupeer lett!!!
várom a folytit!!csak így tovább ;)
puszi

Névtelen írta...

Szia nemrég tévedtem fel ide hozzád.
De ez irtó jó lett.
Csak így tovább!
Alig várom a fojtit.
puszi
Boribont

Hencii írta...

Szija!!:)
Bemutatkoznék: én vagyok a te Új olvasód :P :D
nagyon tetszik a törid, alig várom a folytit..siess vele lééééciii :$
Tehetséges vagy:)
Pusz: Hencii(:♥

Ella írta...

Köszönöm szépen!Még kezdő vagyok , de jól esnek a bókok.Mégegyszer köszi.Puszi: Ella