BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »
http://ella-versei.blogspot.com/ ---> Saját verseim ITT megtalálhatóak! Örülnék, ha páran megnéznétek!!

2010. február 1., hétfő

A megfosztott bárány 3. fejezet

Itt a firss!Remélem örültök!Kommikat..pls!Puszy:Ella
Helly szemszöge:

Vadászni voltunk az erdőben, amikor egy sikolyt hallottunk. Odarohantunk és egy vámpírt pillantottunk meg. Egy védtelen ember vérét itta, akinek az arca eltorzult a fájdalomtól. De nem egy közönséges vámpír volt, hanem egy Volturi. Ösztönösen segíteni szerettünk volna a lánynak, ezért leráncigáltuk róla a vámpírt és darabokra téptük szét. Majd tüzet gyújtottunk és a testrészeit rávetettük. Miután elégett eltakarítottuk a nyomokat és lánnyal kezdtünk foglalkozni. Elvittük az ideiglenes házunkba, ami a Piedmonti erdő mélyén volt elrejtve. Letettük egy ágyra és beszélgetni kezdtünk.

- Most mit csináljunk? Nem ismerjük ezt a lányt, de úgy érzem segítenünk, kell neki! – mondtam határozottan.
- Én is így érzek. Olyan, mint egy ártatlan angyal, akit kínoznak. De nem tudjuk, hogy kicsoda. – ahogy Serena, ezt kijelentette már tudtam, hogy nem csak, az én segítségemre számíthat. Drága húgom szívéhez nem könnyen lehet eljutni, de ennek az angyali teremtésnek, aki a legelviselhetetlenebb fájdalmakat egy szó nélkül tűri, már sikerült belopnia magát a szívünkbe.
- Úgy látom, mind a hármunk szerint segítenünk kell neki és ezt is fogjuk tenni. – Én már csak magamban mosolyogtam ezek után, hogy egy vadidegen ilyen hatással legyen a mi kis családunkra, de elmélkedésemből Daren hangja szakított ki - Az egyszer biztos, hogy a Volturi csak úgy nem támad ok nélkül egy emberre. Valamit tudhatott a mi fajtánkról és ezt meg is tudta a „királyi” család.
- Ebben igazad van, de meg kellene tudnunk, hogy ki ő?- Húgom is egyet értet minden szóval.
- És mi lesz a barátnőjével, mert nem egyedül volt? – tettem fel a kérdést.
- A másik lány csak elájult és nem lett semmi különösebb baja. Meg amúgy is elég forgalmas az út és már biztos, hogy meg találta valaki és bevitte a kórházba. – Serena nyugodt hangon jelentette ki.
- Az lenne a legjobb, ha mindent kiderítenénk, amit csak lehet róla. Erre van kb. három napunk, míg befejeződik az átváltozása. – Daren még csak ki sem mondta, de már el is tűnt a szemünk elől. Még hallottuk visszaszólni.
- Ne aggódjatok, megpróbálok utána járni a mi titokzatos angyalunk kiléte felől.

Három nap múlva már kiderítettük, hogy ki volt ő valójában. A neve Bella Swan. Az apjával él együtt és azt is megtudtuk, hogy az a lány a barátnője túlélte a balesetet. Ekkor mozgolódást hallottunk a szoba felől és felrohantunk. Pár perc múlva kinyitotta szemeit. Gyönyörű borostyán színű szemei voltak. De ez nem stimmel, hiszen az újszülötteknek minimum 1 év kell ahhoz, hogy vörösből aranybarna szemeik legyenek. De nem gondolkoztam tovább és a testvéreimmel egyszerre szólaltunk meg.

- Végre, hogy felébredtél!
- Hol vagyok? - Mikor megszólalt a hangja csak úgy csilingelt a legszebb volt, amit létezésem során hallottam.
- Emlékszel valamire? – tettem fel a kérdést, amire mind kíváncsiak voltunk.
- Nem. Azt se tudom, hogy hívnak. – jelentette ki. Most mit mondjunk? Ki kell találni valamit. És akkor eszembe jutott, hogy ha a Volturi meg akarta ölni, akkor később is még meg fogják próbálni. Egy új nevet kell neki kitalálnunk. És ekkor csak úgy jöttek a szavak a számra és először fel sem fogtam, hogy mit mondok, de hála a vámpír memóriámnak mindent vissza tudtam idézni.
- A te neved Elina. Elina Wan. Mi vámpírok vagyunk és te is. A családunkhoz tartozol. Az én nevem Helly, ő itt Serena és Daren. – mutattam be magunkat.
- Értem. És mi emberi véren élünk?
- A fajtánk legtöbbje emberi vért iszik, de van egy másik megoldás is. Ez pedig az állatvér. Nem olyan ízletes, mint az emberi, de elmegy. Mondjuk én nem tapasztaltam, mert én és a családom vegák vagyunk. Ez annyit tesz, hogy csak állati véren élünk.
- Jó. Ez nekem is megfelelő lesz. Nem szeretném, hogy akár egy ember is miattam veszítse el a családját, szeretteit. És mi történt velem, mert nem hiszem, hogy csak úgy elfelejtettem a dolgokat? – Na, ez megdöbbentett. Őrjöngenie kéne és még szeme színe is más. Nem értem, de most nem is számít, valamit ki kell találnunk. Éppen meg akartam szólalni, de Daren gyorsabb volt.
- Éppen harcoltunk 5 másik vámpírral, amikor egyszer csak összeestél. A vámpírnak, olyan ereje volt, amivel meg tudta az agyadat bénítani.
- Értem. Nektek is van valamilyen képességetek vagy esetleg nekem?
- Hát Helly képes a növényeket befolyásolni. Én meg tudom gyógyítani az embereket és a vámpírokat egyaránt. Daren megérzi mások képességeit.
- És nekem van valamilyen?
- Az én véleményem szerint te nagyon különleges vagy. Az agyad körül egy pajzs van, ...

6 megjegyzés:

Mimi írta...

tök jóóóóó foyltit hamar
puszi Mimi

Álomlány írta...

egyetértek nekem is nagyon teccik!
ki is tettelek hozzám, örülnék, ha te is kitennél! köszi!

Netti írta...

Szia! Jó volt, várom a kövitkíváncsi vagyok mi lesz ebből. Puszi: Lettina

Ella írta...

Köszi mindenkinek!Mitchie persze kiraklak!Puszy:Ella

Névtelen írta...

ÚÚÚ
Ez durva, de jó. nekem tetszik. Alig várom, hogy mit hozol ki belőle!!!

Ella írta...

köszi!!Puszy: Ella